::Awal di akhiR::

Bissmillahirahmanirrahim

Ihsan Google 

Alhamdulillah bulan pertama awal tahun telah berakhir..hari ini dah pun masuk 17 Safar 1436H..syukur pada MU ya Allah..atas setiap nikmat yang tidak mampu untuk kita nafikan..masyaAllah..Allahuakbar..doa,,doa dan terus berdoa..jangan jemu ye..Allah suka mendengar rayuan hambaNYA..

Sepanjang kehidupan..pastinya melalui episod perubahan..ye dak..baby,,kemudian kanak kanak,,remaja,,dewasa dan dewasa matang..yang tak matang tu..bawa bawa muhasabah diri ye..harap maklum..full stop..rambut yang dulunya hitam lebat berkilat..jadi putih menipis namun semakin bersinar dik..uban pun rezeki..bersyukur!..peringatan daripada Allah hadir pelbagai bentuk..

Mengakhiri sesuatu keburukan kemudian digantikan dengan satu permulaan kebaikkan adalah yang terbaik..dengan syarat istiqhomah dalam wasatiyyah..berat..payah..yup..betul..tidak mudah namun bukan mustahilkan..kan..tapi ingat..jangan sampai perubahan kita itu menyesakkan jiwa jiwa insan sekeliling kita..

Assalammualaikum. .


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. InsyaAllah.. belum terlmbat lagi :)

    BalasPadam
  2. Takpe, berubah sikit sikit :) In shaa Allah lama lama boleh maintain

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama