::Bicara matA::

Ihsan Google

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum 

Hati..tidak boleh dilihat dengan mata kasar..tapi ritmanya dapat ditafsir dek sirna mata..berjuta kali seulas bibir munggil berlipstick pink pekat likat melekat menafi..namun mata tidak berbohong..

Deria yang istimewa..gembira mahupun sedih..persamaannya boleh mengalir air mata..jernih tidak berwarna..alhamdulillah..air mata itu pun nikmat..bersyukurlah..tapi ingat,,jangan keterlaluan bila menanggis kerana sedikit sebanyak ia boleh menganggu saraf mata..biarlah Kassim Selamat saja..

Bersyukur atas pinjaman yang tidak terhingga..melihat seluas alam..alhamdulillah..namun jangan kita lupa..setiap apa yang kita lihat bakal dipersoalkan kelak..jangan kerana pandangan rosak hati dan kewarasan akal kita..seronok mata memandang belum tentu ia bermanfaat..yang jelek itu mungkin itu yang sewajarnya..deria penglihatan mudah tersasar..justeru itu hidupkan mata hati itu..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. dari mata, turun ke hati.. hehe. pandang dan berfikir tentang ciptaanNya.. jangan pandang kosong sahaja

    BalasPadam
  2. kadang-kadang, sebab mata.. hati menjadi buta.. ~.~

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama