::TerbiasA::

Ihsan Google


Bissmillahirahmanirahim..
Assalammualaikum dan hye semua..

Moga semua sahabat sahabat sihat senantiasa..alhamdulillah..dan sakit itu bukan ujian semata..disampingnya Allah gugurkan dosa dosa kecil kita juga..ingat,, bersabar pun dapat pahala ya..

Hati kita milik Allah,, malahan semua kita punya adalah kepunyaan Allah..yakininya..sepenuh jiwa raga ok..jangan ingat dok bercintan cinton saja bersungguh sungguh dik..putus cinta frust menonggeng tu panjat bumbung tido atas bumbung..lebih menyakitkan hati dan mata..tido atas bumbung rumah jiran..jadi bila bila masa hati kita itu boleh berbolak balik..namun doa sentiasa agar hati kita tetap dan dilandasan yang betul..

Jangan terlalu membenci kelak bertukar suka dan sayang..tidak molek andai begitu mengasihi takut itulah yang bakal dimusuhi..penyelamat adalah bersederhana..yes,,kan itu yang disyorkan..bila kita mula mendekatiNYA umpama berjalan..Allah pula ibaratnya datang berlari menghampiri kita..

Usahalah bersungguh sungguh agar Allah pandang kita..beruasaha untuk berubah..tanpa garisan permulaan bagaimana kita mahu menemui penamatnya..andai kita terbiasa lakukan kebaikkan,, kebaikkan itu juga membayangi kita..dan hati terasa takut untuk mendustainya..namun usah bermuram durja,, kerana taufiq dan hidayah Allah itu untuk semua..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Itulah kalau nak mendidik hati yg berbolak-balik inilah yg susah. Apa lagi dek kerana terbiasa menganggap yg tak betul dirasa betul... timbang-tara dibuat dgn naluri sendiri tanpa sedar sebenarnya menjurus kehancuran..

    Tapi betullah Allah sentiasa menerima taubat hambaNya..

    BalasPadam
  2. teruskan iqtiqamah dalam mencari redha Allah

    BalasPadam
  3. Itulah sepatut nya macam pendapat cik yaya..teruskan istiqomah...

    BalasPadam
  4. @Kakzakie
    Kan kak,, acap kali kita tertewas tanpa sedar..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama