Ragam..owhh malU

Advertisement
Bissmillahirahmanirahim..
Assalammualaikum semua..dan hye..

Lama..lama blog PC tak berupdate..tak berentry baru..masyaAllah..sedihnya hati..ingat..sentiasa ingat..maaf ye sahabat sahabat..lama Pc tak blogwalking..dan terima kasih banyak..kerana masih sudi singgah..meninggalkan jejak..hari ini 13 Syawal 1435H..yang mana masih berpuasa..teruskan..yang belum bermula tapi niat tu dah ada...ha..rialisasikan ok..yakin boleh..anggap open house..itu dugaan..bayangkan ganjaran yang indah indah di syurga Allah..hehe..

Waktu waktu beginilah tiada lagi stress dek jammed di jalan raya..highway..insyaAllah..anak anak dah bersekolah..ibu ayah dah kembali bekerja..hehe..selesai atau tidak..cukup atau tidak cuti dan beraya di kampung..tuntutan tugas mesti dilunaskan..tak apa ye..hujung minggukan boleh..hehe..mengeratkan silaturahim tidak terbatas dek bulan Syawal je ye..anywhere,, anytime..yang penting hati ye..hati kita..nak minta maaf hari hari pun tiada salahnya..dan memaafkan juga..

Gelagat..sengaja atau tidak..kadang melucukan..kadang menjengkelkan hati..warna warni kehidupankan..hehe..itulah asam garam hidup..kalau kita memerhati..jangan lupa kita juga sedang diperhatikan..dalam pada kita bergembira..riang ketawa..bermaafan sana sini..jangan sampai berhutang tanpa kita sedari..nikmatnya kita kecapi..jangan kita abaikan suruhannya..hidup ini terlalu singkat..mungkin semakin besar angkanya..namun semakin menghampiri saatnya..
7 Komen untuk "Ragam..owhh malU"

mama pun baru dapat blogwalking ni.. selamat hari raya, maaf zahir dan batin

Selamat hari Raya dulu dari kakak walau Syawal kian berganjak pergi bagai usia kita juga..

Moga kebaikan syawal dpt dinikmati dgn sebaiknya..

lepas raya mood blogging selalunya tergelincir sikit. hehe..

selamat hari raya, maaf zahir batin. :D

This comment has been removed by a blog administrator. - Hapus

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top