::MasanyA::

Ihsan Google

Bismillahirahmanirahim..
Assalammualaikum semua..

Alhamdulillah sudah 5 hari kita berpuasa..5 hari sudah berlalu manisnya ramadhan..dan baki hari yang ada moga Allah mengizinkan untuk kita melaluinya..amin..

Bagi adik adik dan anak anak yang pertama kali berpuasa..tahniah dan alhamdulillah..insan terhampir berilah sokongan 200% ye..jangan patahkan semangat mereka..jangan dok laku lakang tayang air katira..tak pun martabak daging special..bantu mereka yang sedang ingin bertatih menghias mahligai akhirat..

Relax la bro..ala nanti nantilah..chill la..ala semak la..ingat..semua tu langsung tak terkesan pun pada malaikat Izrail (malaikat maut)..bila ajal tu dah sanpai..tidak seminit tercepat,, tidak juga sesaat terlewat..jadi lebih baik semak diri kita..lebih baik relak di akhirat..chill di syurga Allah selamanya..tak gitu..kan dunia sementara..

Nikmat ramadhan tidak kita rasai selagi kita tidak hayati sebaiknya..bagaimana kita harus membentuk jiwa,, itu terpulang pada bagaimana kita mengadun pengisiannya sebaik mungkin..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

11 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Bukan mudah memupuk iman kalau tidak dilentur dari awal. Yg melentur pula kena gigih bukan boleh guna terus pakai tali kapal sebesar pemeluk terus ikat lentur mahu sakit..

    Allah dah beri kita aqal kita padankan kesesuaian moga ada rahmah dan rohimnya

    Selamat berpuasa utk hari ke 6 PC. Dah ABC ke hihi...

    BalasPadam
  2. Salam ramadan.. semoga terus istiqamah

    BalasPadam
  3. salam ramadhan kak ..lama tak ke sini ^_^

    BalasPadam
  4. salam ramadhan kak ..lama tak ke sini ^_^

    BalasPadam
  5. @Kakzakie
    Betul kak..setuju..alhamdulillah belum ABC lagi..hehe..

    BalasPadam
  6. @Mummy-Ann
    Insyaallah..salam ramadhan kembali ye..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama