::HadiaH::


Bismillahirahmanirrahim..
Assalammualaikum dan hye semua..

Syukur alhamdulillah..kerana masih lagi Allah mengizinkan kita untuk merasai..menikmati setiap apa yang telah dianugerahkan kepada kita..tapi kena sentiasa beringat..semuanya pinjaman saja..

Malam ini,, malam pertama solat tarawih..dan esok kita mula berpuasa..rukun Islam ketiga..itu juga nikmat..Allah izinkan kita menemui Ramadhannya sekali lagi..yeyy..terima kasih Allah kerana makbulkan doa kami untuk menikmati Ramadhan MU yang sangat di rindui..siapa tahu ini mungkin Ramadhan terakhir..jadi manfaatkan sebaiknya..ke ada yang menangis teresak esak sebab kena berpuasa..

Jauh perjalanan..luas pemandangan..semakin banyak juga kita temui persimpangan..ada simpang yang membawa kita menemui jalan mati..ada juga simpang yang membawa kita ke destinasi..itulah rencah kehidupan..apa yang utama bagaimana kita memandu agar sentiasa selamat walau kadangkala tersasar..moga bulan untuk umat ini mampu mendidik kita menjadi yang lebih baik..

Selamat menghayati dan memanfaatkan bulan ramadhan yang dinanti..PC dengan rasa rendah hati..memohon ampun dan maaf kerana seringkali mugkin lakukan khilaf dalam setiap hasil nukilan yang dikongsikan..hargai hadiah Allah ini sebaiknya..


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Dari kakak juga selamat menjalani ibadah puasa di bulan penuh barokah. Banyak 'hadiah' boleh diperolehi di bulan ini PC..

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kak.. selamat menyambut Ramadhan.. hihi... rindu akak ;)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama