::AdunaN::

Bissmillahirahmanirahim..
Assalammualaikum..semua..

Alhamdulillah atas setiap nikmat yang dikecapi..syukur..pastinya masing masing sibuk pulang ke rumah masing masing..ada yang akan memulakan sesi persekolahan esok..atau lusa..jangan bermalas malasan ye..kan nak jadi insan yang berjaya dunia dan cemerlang di akhirat..maka ingat selalu..


Mudah untuk kita mengucapkannya..ingat,, cakap saja tidak membawa apa apa makna tanpa usaha dan menunjukkannya..ye tak..kalau nyanyi lagu seiring sejalan boleh..bersungguh tu sampai bersarang urat dileher..moga aplikasikan juga ye..bak tajuk lagu..tak perlu nak nyanyi golek golek depan laman rumah..kan belum halal lagi..kata..


Niat mesti betul,, telus,, tulus,, dan lurus..siapa yang tidak mahu dan suka pada pujian..ye tak..kena puji..amboi,, senyum simpul,tersiput eh salah tersipu malu..jantung bukan main bergendang you..hehe..itu lumrah manusia..namun berhati hati pada setiap pujian ye..adalah lebih molek kita low profile dalam setiap tugas,tanggungjawab juga perlakuan..biar Allah saja up profile kita disisiNYA..itu lebih bermakna..Ramadhan kian menghampiri..ambil la kesempatan..



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Assalammualaikum.. Lamanya Erin tak singgah di sini.. Nice sharing Jua.. :)

    BalasPadam
  2. yup.. suka ayat .. berhati2 pada setiap pujian..

    BalasPadam
  3. Sungguhlah PC. Takut pada pujian yg makan diri kerana semua itu membawa diri di awang-awang. Siapa sebenarnya yg layak menerima pujian? Tepuk dada tanya iman..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama