::..Masanya terbukA..::

Advertisement
Assalammualaikum..
Ya Rab..

Syukur pada Allah atas nikmat yang tidak terhitung..moga sentiasa diberi kesihatan kudrat yang baik..dan kesakitan itu bukan dugaan semata ianya tak ubah seperti sabun yang menghapus kotoran pada pakaian..baiknya Allah melalui kesakitan DIA gugurkan dosa dosa kecil kita..alhamdulillah..Jumaat ketiga ditahun baru..selamat bercuti semua..

Ada yang sentiasa menantikan hari Jumaat penghulu segala hari ini..yeyy..lompat bintang..untuk bersama ahli keluarga..berjimba jimba sampai berselisih buku lali gamaknya..hehe..seronok untuk beramal soleh..berseri seri muka..dapat menggandakan amal kebajikan..ada pulak yang muncung..eh dah kenapa..ermm malas nak pegi solat jumaat??..amboi..pergilah wahai kaum adam yang soleh..siapa pergi solat jumaat dia comel,kacak lagi wangi..hehe ♡..

Kadangkala perkara yang kita suka  lakukan itu lebih membawa kebinasaan..yang manis itu tidak semestinya nikmat ia boleh bertukar menjadi sakit yang amat..jadi kita mesti sentiasa berhati hati pada setiap tingkah dan perbuatan..terlajak dan tersilap bukan bermakna kita terus hanyut..asalkan kita kayuh bersungguh untuk kembali ke garisan permulaan..


9 Komen untuk "::..Masanya terbukA..::"

laju je kaum adam pergi kalau dah kena puji macam tu. aiceh. =3
jangan tertipu dgn duniawi, tak gitu cik pc?

Hehe..alhamdulillah..moga niatnya betul..pasti comel pada pandangan Allah..amin..betul..jangan sesekali tertipu dengan helah syaitan yang sentiasa mencari ruang dan peluang menyesatkan anak adam..

setiap apa yang kita lakukan mestilah kita memikirkan ia membawa ke arah kebaikan atau keburukan.. kerana kita melihat bagaimana pengakhiran hidup kita

Alhamdulillah harapnya begitulah acik..sebelum kita lakukan sesuatu kita mesti fikir terlebih dulu baik buruknya..

In Shaa Allah... brusaha mmperbanyakkan amalan terutama bsama keluarga...

Alhamdulillah.. Sronok bca en3 ni. Assalamualaikum jua n kuarga. Btul.. Sbaiknya dalam hidup seharian biarla kta lalui dgn brlandaskan agama. InsyaAllah dunia kita akan dipenuhi dgn wrna wrni huhu.. Untungnya kita umat akhir zaman.. Buat sikt pahalanya pla brlipat ganda... Sakit pon ada klebihan n hikmahnya. Nice en3 jua

Amin abak..eratkan ukhwah sesama ahli keluarga dekat dan jauh..susah senang bersama..terutama ibu bapa kita..moga sejahtera kita dunia dan akhirat..

Waalaikummusalam mr krole sefamily..hai baby zahrah..terima kasih..kalau tak dapat buat banyak pun mula dari sedikit dulu..seribu langkah bermula daripada satu langkah yang pertama..Allah sayang kita..Rasulullah cintai kita..moga kita hargainya..amin..

insyallah.. terima kasih atas peringatan itu, apapun... kita kena bersyukur dengan nikmat dari Allah...

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top