,,,,,fENOmeNA POLkaDot..dOT..Dot`````



Assalammualaikum sahabat,,entry kali ni berkaitan dot,dot..polkadot..ni pantun 2 kerat la kiranya..sejak kebelakangan ni di mana-mana saja demam polkadot melanda..kalau nak nampak lagi hebat pegi la pusat membeli belah..kat pasar malam pun boleh juga,,atau pun cari kakak-kakak atau adik-adik yang membuat kuih,,mesti ada punyalah apam polkadot..hehehehe..

dahsyatkan penangan polkadot ni..bila menghadiri majlis kerja kahwin mahupun doa selamat,,lagilah meriah kiranya boleh dikategorikan sebagai kumpulan polkadot setaman la..apa tidaknya warna dan corak semuanya sama..huhu..tak kisahlah asalkan yang memakai rasa selesa dan yang penting menutup aurat..wajib tu ;) corak dan warna polkadot yang dipelbagaikan mampu menarik minat kita..amboi..

apa yang lucu ada sorang makcik ni,,,tak nak dah pakai baju polkadot katanya
sebab dah puas pakai katanya masa zaman muda remaja dulu lebih vouge tau,,siap pesan lagi,,siapa yang pakai baju corak polkadot bintik-bintik hitam tu biar kat baju je bintik-bintiknya....jangan pulak hati kita pun ada bintik-bintik or titik-titik hitam juga..

makcik ni pandai psikologi nampaknya menegur sambil berjenaka..tapi yang terkena merah menyala muka..sabar ye..anggap je macam kena gigit dengan semut api..auuw..betul la tu apa yang mak cik tu cakap,,bila ada titik hitam di hati kita tu satu petanda yang tidak baik..cepat-cepatlah beristighfar,banyakkan berzikir dan membaca Al-Quran sebelum melarat..kalau tidak kita akan terkena penyakit hati seperti riak,,ujub,takbur dan sebagainya..kalau boleh biar cantik dimata,indah dihati..orang tidak nampak hati kita tapi orang boleh nilai apa yang tersirat di hati kita bila ia terzahir..

Wassalam..
Previous
Next Post »

2 comments

Write comments
subuhmenjelma
AUTHOR
October 18, 2012 at 11:02 PM delete

"siapa yang pakai baju corak polkadot bintik-bintik hitam tu biar kat baju je bintik-bintiknya....jangan pulak hati kita pun ada bintik-bintik or titik-titik hitam juga.."

Allah..Allah.. T_T
teguran dari Allah yang disampaikan cik perducinta..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
October 19, 2012 at 10:14 AM delete

Alhamdulillah,,syukran..:)

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon